.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستين نشست انتخاباتي امتداد مهر در مازندران
دبير ستاد در امتداد مهر مازندران گفت: نخستين نشست هم‌انديشي روساي كميته‌ها و شهرستان‌هاي ستاد مردمي حمايت از احمدي‌نژاد با عنوان در امتداد مهر ‌برگزار شد.
نخستين نشست انتخاباتي امتداد مهر در مازندران

دبير ستاد در امتداد مهر مازندران گفت: نخستين نشست هم‌انديشي روساي كميته‌ها و شهرستان‌هاي ستاد مردمي حمايت از احمدي‌نژاد با عنوان در امتداد مهر ‌برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محمدعلي نوبخت با بيان اينكه در اين نشست كه پنج‌شنبه شب برگزار شد، مهم‌ترين فعاليت‌ها و برنامه‌هاي اين ستاد در استان تشريح شد، افزود: اين ستاد به دنبال ايجاد فضاي ترويج گفتمان امام راحل و ارزش‌هاي انقلاب در فضاي انتخاباتي است.
وي با بيان اينكه در اين ستاد هدف تلاش مستمر در راستاي كاهش تضاد طبقاتي و ايجاد عدالت در همه سطوح جامعه است، تصريح كرد: مبارزه با مفاسد اقتصادي و جلوگيري از حيف و ميل بيت‌المال و معرفي دستاوردهاي دولت‌نهم در بخش هسته‌اي و ماهواره اميد از مهم‌ترين رويكردهاي اين ستاد است.
نوبخت با اعلام اينكه رويكرد اين ستاد بر مبناي تخريب هيچ كانديداي ديگري نيست، افزود: اين ستاد در كنار سه ستاد ديگر حمايت‌ از دكتر احمدي‌نژاد در استان مازندران فعاليت مي‌كند و فعاليت‌هاي آن در كنار ستادهاي ديگر و بر مبناي تعامل با آنهاست.
وي با بيان اينكه تشكيل ستادهاي مختلف در راستاي استفاده از تمام‌ ظرفيت‌ها در روزهاي انتخابات است، يادآور شد: با تاكيد رئيس‌جمهور ايشان از هيچ ستاد مركزي و اصلي برخوردار نبوده و تمام‌ ستادها به صورت خودجوش و مردمي در انتخابات از ايشان حمايت مي‌كنند.
نوبخت با بيان اينكه تاكنون روساي ستاد شهرستان‌هاي گلوگاه، بهشهر، نكا، ساري، جويبار، قائم‌شهر، سوادكوه، بابل، بابلسر، محمودآباد، نوشهر، تنكابن، چالوس، رامسر و آمل تعيين شده است، ادامه داد: روساي ستاد شهرستان‌هاي ستاد در امتداد مهر مازندران در شهرهاي فريدونكنار و نور در روزهاي آتي نهايي مي‌شود.
وي با اعلام اينكه اين ستاد در مازندران با تشكيل كميته‌هايي به فعاليت‌ مي‌پردازند، اظهار داشت: تاكنون در اين ستاد كميته‌هاي اطلاع‌رساني، سياسي، پشتيباني، كشاورزي، روستايي، ايثارگران، اقشار و صنوف، ورزشكاران، قهرمانان و دانشجويي با انتخاب روساي آن فعال شده و كميته‌هاي فرهنگيان و روحانيان و برخي كميته‌هاي ديگر نيز در آينده آغاز به كار مي‌كند.
به گفته وي كميته جوانان ستاد در امتداد مهر با نام ياران خورشيد در استان مازندران به صورت مستقل فعاليت مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.